#1: your installation manual is all over the place. i can install scripts without the manuals but your script is written wrong and i am starting to think deliberately because i found the proper file only i cant change the script to make it work. i think you did this intentionally to get the installation fees for a simple fix. so since this is my second email to you about this i will go ahead and stop payment till i get a response from you.
Da war eine E-Mail des Kunden einige Stunden zuvor bezüglich einer fehlenden Datei im Script-Verzeichnis. Allerdings fehlt die Datei gar nicht.
Es trudelten drei weitere E-Mails bezüglich Fehlermeldungen und fehlenden Dateien ein. Es ging übrigens um das Kommentar-Script. Tausende Leute laden sich das Script jeden Monat herunter. Bis jetzt gab es noch keine Fälle von fehlenden Dateien. Es gab allerdings mal einen Kunden, dessen Zip-Programm das Temporary E-Mail Script nicht richtig entpackt hat und den standardmäßig leeren Ordner /cache/ nicht mit entpackt hat. Nach zwei oder drei E-Mails war auch das Problem geklärt und der Kunde glücklich.
Weiter geht's:
#5: yea i sent a second email and now have sent more from my other email i'm really not happy with my purchase here it seems to me you guys have the script and the only way to make it work is by haveing you install it because you wont give the proper files and i know this because i broke the stupid lock and fixed that bug to find another just as i said that file call is wrong and i am leaning to believe it is intentional.
#6: you know what i bought it i have the right to fix it myself i wont stop payment but i will add you to the do not do business again list. This file is corrupt and it is on purpose or there would be no lock on the code to stop the fixes from being made easily, i find this a tad immoral along with the way you made the documents file all scrambled up to try to confuse the average folk into just payin another 29 dollars to have you install the right files.
Nur für den Fall, dass das untergegangen sein sollte: Wir wurden beschuldigt, mit Absicht das Script zu manipulieren, damit Kunden gezwungen sind, den Installations-Service zu ordern. Sollte das wirklich so sein, dann haben wir dabei keine besonders gute Arbeit geleistet. Der Installations-Service für das Comment Script wurde in diesem Jahr erst einmal gebucht. Möglicherweise wären es mehr gewesen, wenn wir nicht den ganzen kostenlosen Support in unserem Forum geleistet hätten. ;-)
Spaß beiseite, wenn ein Script nicht so funktioniert, wie ein Kunde es erwartet, ist es verständlich das er etwas enttäuscht ist. Was machen wir nun mit diesen relativ schweren Beschuldigungen? Nun ja, wenn wir das Gefühl haben, dass ein Kunde dermaßen unzufrieden mit einem Produkt ist, stornieren wir die Bestellung und erstatten den Kaufpreis.
Erfreulicher Weise sind die meisten unserer Kunden und Nutzer glücklich und zufrieden. Hier der Beweis. Es sind allerdings nur englischsprachige Zuschriften aufgeführt. 80% unserer Kunden und Nutzer wohnen im Ausland und auf die Schnelle ließen sich keine deutschen Lobpreisungen auftreiben. ;-)
“want to use your script because it´s awesome.”
“Dude, seriously your rock. I am a software developer of many many years, and I can not only appreciate the amount of wor[k] you put into this, but also how seamlessly it works. It is exactly what I was looking for to include in my site. You saved me weeks worth of effort to get something that wouldn't even be close to what this is. Awesome work - keep it up.”
“You are the bomb! I've been sweating for 3 days! Thanks so much. I'm sorry for the daily emails. I will find a way to spread the news that this is an awesome script!”
“your scripts are awesome. believe me after searching for days I have come across your website. you guys have made the scripts to the highest standard and above all its free. i wont waste much of your time and let me talk business.”
“THIS IS AN AWESOME SERVICE , THANKS RALF, GREAT JOB !! IM USING ALL YOUR SERVICES....AND I LOVE THE RESPONCE I GET”
“everything is OK - cliënt implemeted your code and our client is happy, the most important. thanks for your help.”
Nett, oder?
Update: Doch noch etwas auf Deutsch.
Vielen Dank für die schnelle Bearbeitung. Die Probleme konnten damit aus der Welt geschaffen werden und der Kunde ist sehr zufrieden mit dem Produkt. Ich hoffe, ich kann in Kürze wieder mal ein Produkt aus Ihrem Hause einsetzen.
Noch ein Update: Der Kunde hat auf Hotscripts.com einen Kommentar hinterlassen. Irgendwie hat er aber das falsche Script erwischt (Wegwerf-E-Mail statt Comment Script).
I am a veteran PHP programmer of 5+ years and I found this script extremely difficult to install. I have no doubt that the programmer of this script intentionally made it difficult to install; he also offers a very expensive installation. I'm sure that the vast majority of the users of this script have had to resort to purchasing the installation service. DO NOT BUY THIS SCRIPT. YOU WILL NOT BE ABLE TO INSTALL IT. GENTLESOURCE TEMPORARY EMAIL SCRIPT IS TERRIBLE
Da wird einem doch gleich warm ums Herz. ;-)
Nächstes Update: Hotscripts hat doch tatsächlich reagiert und die Falsche Beurteilung gelöscht.
Thanks for bringing this to our attention. The review has been removed.
:-)